laupäev, 28. august 2010

Läbi Noarootsi Paldiski:)

Sel suvel tahtsin tingimata minna kive otsima Noarootsi, telekast nägin kolme sekundi jooksul, et seal on kive.
Hommikul vara asusime teele, mina, minu vanaema ja sõbranna Ragne. Vanaema ütles kohe, et lähme kohe ikka Paldiski, et kindlapeale minek ikkagist! Ragne veel viskas nalja, et pärast käime Toilast ka suts läbi:)
Õnneks jäi minu soov peale!
Kuna mul kodus pole ühtegi kivi, oli neid väääääga vaja!

Nii me siis sõitsime mööda Noarootsit ja ainult sellised suured kivid olid! Ja palju!

Ragne ja vanaema uurisid ikka kõik heinatagused ka läbi:)



Teel Paldiski nägime palju loomi. See põder oli autole palju lähemal, kuid ma ei saanud fotokat nii ruttu kätte:(



Jõudime Paldiski mitu tundi peale lõunat. Kindlasse kohta minnes, avastasime, et see tee on kinni pandud! Sõitsime natuke ringi, et äkki kusagilt saab, aga ei.
Küsisime kohalikelt, et miks see tee kinni on, saimegi natsa targemaks. Vanaema läks märkidest hoolimata jala asja uurima. Tehti mingit truupi korda ja poole tunni pärast on tee vaba!
Käisime vahepeal söömas ja läksime täis kõhtudega kive korjama.
Poleks me uurinud ja küsinud, et mis selle teega on, oleks elanud teadmisega, et seal on palju ilusaid kive, kuid kätte ei saa...
Koju jõudsime natsa enne südaööd. Lõpp hea kõik hea:)



2 kommentaari:

  1. Kus Eestimaa otsas sul veel k2imata on?

    VastaKustuta
  2. Eks neid pisemaid mere ääri ikka leidub veel, aga ma püüan ennast ajapikku parandada:)

    VastaKustuta