reede, 26. veebruar 2010

Eesti nokitseb!

See meie papi Arno sõiduk, mille ta oma kätega kohendas- meisterdas. Mootoriks on kasutatud trušba ( no vat ei tea kuidas see kirjapilt õige oleks) mootor.
Mootor käivitatkse ja propeller viib sind kelguga sinna kuhu hing ihkab... natsa aga pidi olema kehvake juhtida seda asjandust...
Seepärast läks asi remonti ja sõiduki arendus jätkus.
Nüüdseks on juba uus mudel valmiski ,aga sellest natsa hiljem ega siis kõike korraga ka saa...

2 kommentaari:

  1. Oh! Mul on samasugune soome kelk! No nendel kelkudel juba on ju vanust küll eksju! Aga, et niimoodi ära tuunida, kuku kohe pikali! :D

    VastaKustuta
  2. Mul on ka selline kelk, a ilma mootorita. Mulle on see talvel liikumiseks lausa hädavajalik, teistel hooaegadel mul ju kolmerattaline ratas. No kui mu tõukekale selline mootor ka peale panna, siis tuleks Võtikmetsa paariks tunniks külla:)
    Tehke sandile ka selline uhke liikumisabivahend:)))

    VastaKustuta