neljapäev, 22. oktoober 2009

Vahelduseks natsa heegeldamist:)


Erinevates blogides ringi kolades tuli tahtmine, vahelduseks kividele ja klaasidele, isu heegeldada. Juba aastaid on niiett, kord kivid peal siis klaas all ja vastupidi:)))
Tegelt hakkasin seda ingli juba mitu aastat tagasi tegema, otsisin üles ja tegin lõpuni!
Selle "heegeldusingliretsepti" andis mulle üks tore memm kunagi haiglas olles.
Mulle heegeldamone ja heegeldused väga meeldivad, a mul on seda väääga raske teha, näen ju neid sõlmi niiiiipalju korraga, ja võta siis näpust, milline see õige on ja iga uue "haarde" juures hoiad pöialt, et oleks ometi seekord õige:) See tuli hea lause!
Pärast olid silmad punased ja jooksid pisaraid:(, a ma olen jäär, mis jäär noh:) Ikka võiduka lõpuni!!! Pole must siiani keegi ega miski jagu saanud, isegi arstid:))) Mis siis heegeldusest:)





Seda poolikut inglit otsides leidsin ka ühe ammuse luigeparve, mille on teinud mu vanaema vanatädi väga-väga palju aastakümneid tagasi!Uskumatult tervena on see luigeparv säilinud! Natsa pesemist ja tärgeldust ning tulemus on niii ilus:) Ma ei ole selliseid luiki kusagil näinud, kindlasti neid kellegil on. Niipalju siis heegeldamistest läbi kivide ja klaaside, a hetkel süüteroosid ja vitraaziriputuspuu kaa:)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar