esmaspäev, 20. aprill 2009

Kuidas ma vitraazi tegema hakkasin...(kirjutab Reelika endast)

2002. a. jaanuaris olin Haapsalus taastusravil. Nägin mitme maja aknal klaasimaali ja siis hakkas minus kasvama soov seda ise teha. Ostsin mõned klaasivärvid ja kõik vanad kasvuhoone klaasitükid said värvitud:) Tinutada ma siis veel ei osanud, klaasi külgedele liimisin paela, et saaks üles riputada. Olin sellest niiiii vaimustatud ning aina maalisin ja kinkisin:)
Aastaid hiljem tekkis võimalus minna õppima Tiffany vitraazi.
Mõeldud, tehtud!
Kuna olen puudega ( inetu ja õudne tähendus sandile:)), vajasin endaga kaasa tugiisikut. Tegelt olen põõsaste ja lilledega, aga sant, mis sant:)))
Ja nii sai selle vitraazipisiku Annely ka:)
Niiet juba aastaid oskame me "tina panna":)))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar