pühapäev, 25. aprill 2010

Kelle jaoks uus, kelle jaoks vana - FIMO!

Olen juba pikka aega plaaaninud fimo endale muretseda, raamatu ka organiseerisin, aga mida ei olnud oli fimosavi. Hakkasin siis otsima ja pettumuseks leidsin, et fimo toob maale ainult üks firma ja müük käib läbi neti. http://pood.helmehaldjas.ee/
Ma kohe ei tahtnud sealt tellida, tahaks näppida ja silmaga ikka näha, kas on see värv ikka see värv jne. Järve Selveris, seal käsitööpoes pidi ka fimot müüdama, otsustasin, et eks ma siis sinna pean minema. Linna minekut ka ei olnud veel plaanis ja süda ei andnud ikka rahu. Ekslesin ikka seal helmehaldja kodukal ja siis otustasin, et lähen nende töötuppa. Usutlesin ka õpetajat, et kas kohapeal miskit osta ka saab. Öeldi et saab, sattusin õhinasse ja nüüd siis on käidud. Tõsiselt pos. oli ja olen pisikuga nakatunud. Haige? jah fimohaigus tabas mindki... Sellel pildil punase-mustaga helmed on minu tehtud ja neid oli päris põnev teha.
http://blog.helmehaldjas.ee/wp-content/uploads/2009/09/23-Aprill1.jpg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar